yaf

yaf

yaf

پدل شیفتر سراتو (دنده های پشت فرمان)

پدل شیفتر سراتو (دنده های پشت فرمان)

تصور روزی که گیربکس های دستی نیز دقیقاً مانند فلاپی دیسک های کامپیوترها از رده خارج شده و به تاریخ پیوسته اند اصلاً دور از انتظار نیست. همزمان با پیشرفت و توسعه دانش و فناوری،گیربکس های خودکار نیز پیشرفت کرده اند، نقاط ضعفشان برطرف شده و بر نقاط قوت آن ها اضافه شده است. گیربکس های خودکار امروزی دو نوع مختلف DCT و CVT هستند. CVT ها با وجود این که از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردارند بسیار ساده و در عین حال دارای کارایی زیادی می باشند. عیب CVT ها این است که تعویض دنده در این نوع از گیربکس های اتوماتیک در دور موتور بخصوصی انجام می شود این عیب باعث شده که سادگی CVT ها خسته کننده بشود. برای رفع این عیب بعضی از کمپانی های خودروسازی امکان تعویض دستی دنده را هم به همراه CVT در اختیار راننده قرار داده اند که توسط اهرم های پشت فرمان انجام خواهد شد و اهرم های مذکورPaddle Shifter نامیده شده اند. اکنون با پدل شیفتر سراتو قادر هستید در دور موتور دلخواهتان تعویض دنده انجام دهید. همانطور که بیان شد نوع دوم گیربکس های خودکار، DCT می باشد. عملکرد گیربکس های DCT شباهت زیادی به گیربکس های دستی دارد. اگر گیربکس DCT مجهز به پدل شیفتر در وضعیت “دستی” (یا منیوال) گذاشته شود دقیقاً مانند گیربکس دستی معمولی کار خواهد کرد.

فواید استفاده از پدل شیفتر سراتو

راننده مجبور می شود دست هایش را بصورت صحیح بر روی فرمان به حالت ساعت 10:10 قرار دهد. که این کار باعث تسلط بیشتر راننده بر فرمان و افزایش ایمنی خودش و سرنشینان می شود. اهرم تعویض دنده حذف خواهد شد و کنسول وسط خالی می شود. بنابراین فضای بیشتری برای تعبیه دکمه های کنترلی الکترونیکی ایجاد می شود. که این خلوت شدن موجب زیبایی نیز می شود. دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر آپشنی طراحی شده جهت افزایش سهولت و رانندگی مطمئن تر است که بسیار هوشمند و کاربردی است که از بسیاری تصادفات و حوادث جلوگیری می کند. با نصب دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر تمرکز به رانندگی به حداکثر می رسد و با اطمینان خاطر از رانندگی لذت خواهید برد. این آپشن بر روی میتسوبیشی اوتلندر بصورت فابریک نصب نیست و شما می توانید از شرکت گندم کار دی وی دی این آپشن را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر در اختیار شما قرار دهیم.

خرید-پدل-شیفتر-سراتو-با-بهترین-کیفیت-و-قیمت آشنایی بیشتر با دوربین 360 درجه خودرو

دوربین 360 درجه خودرو سیستمی است که اجزای اصلی آن شامل چهار دوربین، یک پردازنده، یک نرم‌افزار سیستم عامل و یک نمایش‌گر هستند. دوربین‌های این سیستم که در چهار سمت خودرو نصب می‌شوند، تصاویری از فضای اطراف خودرو را ضبط کرده و آن را به پردازنده ارسال می‌کنند. پردازنده این داده‌ها یعنی همان تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها را پردازش می‌کند و درنهایت تصویری زنده و سه‌بعدی از فضای بیرونی خودرو و هر آن‌چه در اطراف خودرو قرار دارد را روی نمایش‌گر به راننده نشان می‌دهد. تصویری که بدین ترتیب در اختیار راننده قرار می‌گیرد به او کمک می‌کند تا بتواند با کنترل بیشتری بر خودرو رانندگی کرده و همین امر مزایای خود را به‌دنبال خواهد داشت. دوربین‌های 360 درجه خودرو در اغلب موارد مجهز به سیستم جی‌پی‌اس و همچنین سیستم تشخیص صدا نیز هستند. ویژگی‌هایی و مزایایی که یک سیستم دوربین 360 درجه خودرو دارد آن‌قدر متنوع و متعدد هستند که شمارش تمامی آن‌ها در این نوشته میسر نیست؛ اما برخی از مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین این ویژگی‌ها و مزایا شامل موارد زیر هستند: مشاهده‌ی کل فضای پیرامون خودرو و تمامی اشیاء و افرادی که در این ناحیه قرار گرفته‌اند کنترل بیشتر بر اتومبیل برای ممانعت از برخورد آن با اشیاء و افراد مجاور آن و کاهش احتمال تصادف امکان پارک سریع و آسان خودرو در فضاهای تنگ و محدود قرار گرفتن در مناسب‌ترین نقطه از نظر فاصله‌ی طولی و عرضی با خودروهای مجاور کاهش ترافیک با کمک به رانندگان برای تنظیم منظم فواصل خود با دیگر خودروها کمک به بررسی دقیق‌تر و بهتر صحنه‌ی تصادفات با استفاده از تصاویر ضبط شده حین رانندگی کمک به مشاهده و تشخیص به‌موقع سارقان هنگام نزدیک شدن آن‌ها به خودرو و شناسایی چهره‌ی آن‌ها درصورت لزوم کمک به افزایش میدان دید راننده خصوصاً در مورد قسمت‌هایی مانند قسمت انتهایی خودرو که خارج از دیدرس راننده هستند امکان مشاهده‌ی مکان خودرو در هر شرایطی عدم نیاز به خروج از اتومبیل برای تنظیم زوایای دوربین‌ها با دادن فرمان صوتی به آن‌ها و … جهت بهره مندی از خدمات، مشاوره رایگان در انتخاب تجهیزات جانبی خودرو خود با ما تماس بگیرید. 021-66766802 021-66738724 09124358381

خرید دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر | نصب دوربین 360 درجه میتسوبیشی اوتلندر

خرید دوربین 360 درجه میتسوبیشی اوتلندر نیز همانند هر آپشن دیگر خودرو و به‌طور کلی همانند هر وسیله‌ی کم‌وبیش پیشرفته‌ای نیازمند بررسی و جست‌وجوی کافی ست تا به این طریق بتوان سیستمی باکیفیت را از فروشگاهی معتبر با خدمات پیش و پس از فروش مناسب خریداری و از هدررفتن سرمایه و وقت جلوگیری کرد. گذشته از این نصب دوربین 360 درجه میتسوبیشی اوتلندر کاری ست که به دانش، تجربه و مهارت تخصصی احتیاج دارد و انجام آن حتی از عهده‌ی افرادی که در زمینه‌ی نصب آپشن‌های خودرو فعالیت دارند نیز خارج است. پس عرضه‌ی یک سیستم دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر با اجزای باکیفیت، نصب صحیح آن و ارائه‌ی خدمات پیش و پس از فروش مناسب، ویژگی‌های شاخصی هستند که فروشنده‌ی این سیستم بایستی دارا باشد.‌ فروشگاه گندم کار دی وی دی با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه‌ی فروش آپشن‌های خودرو با ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی رایگان پیش از فروش برای راهنمایی مشتریان در انتخاب مناسب‌ترین سیستم، عرضه‌ی محصولات باکیفیت و استاندارد با ویژگی‌های خاص و پیشرفته‌ای مانند امکان دید در شب، نصب سیستم دوربین 360 درجه با کمک کارشناسان متخصص خود در این زمینه و ارائه‌ی خدمات پس از فروش، دارای تمامی شاخصه‌های اشاره شده است. گندم کار دی وی دی سعی دارد تا با عرضه‌ی بهترین سیستم دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر بتواند گذشته از این‌که رانندگی را برای دارندگان این خودرو آسان‌تر می‌کند بتواند امنیت جانی و مالی بیشتری را برای رانندگان و دیگر افراد مرتبط فراهم ساخته و در کاهش احتمال تصادفات، کاهش میزان سرقت‌ها و نیز کاهش ترافیک شهرهای شلوغ نقش مؤثری داشته باشد.

دوربین -360-درجه-خودرو-میتسوبیشی-اوتلندر قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر

قابل‌توجه‌ترین نکته‌ای که می‌توان در مورد قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر به آن اشاره داشت این است که تقریباً در تمامیِ موارد پرداخت یک هزینه، افراد به منافعی فکر می‌کنند که آن هزینه برای‌شان به دنبال خواهد داشت و چنان‌چه منافع بیشتر از هزینه باشند، فرد حاضر به پرداخت هزینه می‌شود و این قاعده برای سیستمی که مورد صحبت ما ست نیز صدق می‌کند. منافعی که نصب دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر برای دارنده‌ی خودرو، راننده، سرنشینان خودرو، سرنشینان دیگر خودروها و عابران پیاده دارد آن‌قدر زیاد هست که به‌مراتب از قیمت این سیستم بیشتر باشد. تنها ویژگی‌ها و مزایایی که در این نوشته به آن‌ها اشاره شد خود گویای منافع قابل‌توجه استفاده از این سیستم هستند. گذشته از این فروشگاه گندم کار دی وی دی قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر را با کم‌ترین سود درنظر می‌گیرد تا خریداران محترم با حداکثر رضایت این آپشن را از گندم کار دی وی دی خریداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند و فروشگاه نیز خود بتواند فروش بیشتری داشته باشد. برای آگاهی از قیمت‌های حداقلی گندم کار دی وی دی تنها کافی ست تا با استفاده از شماره تلفن‌های ذکر شده در این صفحه با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کرده و از جزئیات قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر و دیگر انواع دوربین 360 درجه اطلاع پیدا کنید.

سخن آخر

شرکت گندم دی وی دی در زمنیه ارائه انواع نصب اپشن های خودرو با بهترین و برترین کیفیت فعالیت دارد. نصب آپشن هایی مانند دوربین 360 درجه و ساب سانتافه ؛ رادار نقطه کور، دزدگیر، دنده پشت فرمان خودرو که جهت ایجاد امنیت خودرو هستند. همچنین گندم دی وی دی نصب آپشن های قاب فابریک ، لوازم صوتی کیلس استارت ، شیفتر پشت فرمان ، ردیاب، آینه برقی را در کارنارمه فعالیت های خود داراست. این شرکت با استفاده از بهترین ابزار آلات و جدید ترین امکانات به نصب اپشن های گفته شده بر روی انواع خودرو ها می پردازد. قیمت مقطوع نصب آپشن توسط گندم دی وی دی نسبت به نصب های مشابه کمتر بوده و در برابر محصولات با کیفیت و بی رقیب نصب شده توسط این شرکت متناسب می باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲:۰۰ | نویسنده : pri | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.