yaf

yaf

yaf

تاثیر نوروفیدبک بر کاهش اثر اختلالات و عوارض ناشی از آن

برای این کار از تجهیزات مخصوص آن استفاده می کنند. نوروفیدبک به بررسی فعالیت های مغزی می پردازد و اختلالات موجود در کارکرد فعالیت های مغزی را شناسایی می کند. زمانی که فردی دچار سکته مغزی می شود، ممکن است با آسیب دیدگی مغز مواجه شود. در این زمان احتمال بروز اختلالاتی مانند اضطراب بعد از ضایعه وجود دارد. در این صورت ناهماهنگی هایی در بین امواج مغزی ایجاد می شود. نوروفیدبک در شناسایی این بخش ها و اختلالات آنها به پزشکان کمک می کند. اضطراب تنها نشانه ای است که در این شرایط بروز می کند. اما نوروفیدبک به دنبال علت اصلی اختلال است. این علت ممکن است ناهماهنگی، کم کاری یا فعالیت بیش از حد بخش های مختلف مغز باشد. بعد از اینکه ریشه اصلی عارضه شناسایی شد، اقدامات لازم برای رفع اختلالات انجام می شوند. برای این کار، با توجه به نوع مشکلات عصب شناختی بیمار از تجهیزات و روش های مختلفی استفاده می کنند.
اگر درمانگر دانش و مهارت کافی را برای استفاده از تجهیزات و روش ها داشته باشد، می تواند نیازهای هر بیمار را به درستی برآورده نماید. البته بهتر است تا خود بیمار هم اطلاعاتی در مورد روش درمانی داشته باشد. در این صورت می تواند سریعتر و راحت تر به نتیجه دلخواه برسد.
درصد موفقیت روش نوروفیدبک
میزان موفقیت این روش برای همه اختلالات یکسان نیست. به طوری که در مورد اختلالاتی مانند ADHD میزان موفقیت به 80 درصد می رسد. این درصد ممکن است در مورد سایر اختلالات کمتر باشد. برخی از درمانگران برای افزایش درصد موفقیت نوروفیدبک، از روش ترکیبی استفاده می کنند. آنها در برخی موارد درمان دارویی و روانشناختی را همراه با نوروفیدبک به کار می برند.

هزینه نوروفیدبک
فاکتورهای مختلفی مانند نوع سیستم، مشکل فرد و میزان گسترش آن و نیز تعداد جلسات درمانی بر هزینه نوروفیدبک تاثیر می گذارند. باید توجه داشت که نحوه پاسخ فرد به درمان بر روی تعداد جلسات و هزینه نوروفیدبک موثر هستند. به طور متوسط برای هر بیمار 20 جلسه درمانی لازم است. اما ممکن است با توجه به مشکلات بیمار، این تعداد افزایش یابند.
خانم دکتر نیلوفر اسمعیلی با تکیه بر دانش، تخصص و مهارت خود اقدام به درمان بیماران با روش نوروفیدبک می نماید. وی برای این کار از تجهیزات پیشرفته و متد روز دنیا استفاده می کند. اگر شما هم با مشکلات و اختلالاتی که در مقاله به آنها اشاره شد، مواجه هستید، می توانید از نوروفیدبک در سعادت آباد استفاده کنید. خانم دکتر نیلوفر اسمعیلی همراه با تیم خود آمادگی دارند تا بهترین روش را برای درمان شما به کار گیرند. خدمات نوروفیدبک در سعادت آباد تحت نظر خانم دکتر نیلوفر اسمعیلی با هدف دستیابی به بهترین نتایج به بیماران ارائه می شوند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۲:۱۶:۵۸ | نویسنده : pri | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.