yaf

yaf

yaf

ویژگی های لپ تاپ استوک

ویژگی های لپ تاپ استوک

یکی از بهترین دلایلی که لپ تاپ استوک مورد استقبال کاربران قرار می گیرد، اختلاف قیمت این گونه لپ تاپ ها در برابر لپ تاپ های آکبند و نو می باشد. این اختلاف قیمت گاهی ممکن است چندین برابر  باشد. به عنوان مثال قیمت یک لپ تاپ استوک 1 میلیون تومانی، احتمال دارد قیمت آکبند آن 4 میلیون تومان باشد.

رتبه بندی لپ تاپ های استوک

اپن باکس

 این لپ تاپ ها فقط بسته بندی آنها باز شده است و مورد استفاده قرار نگرفته اند این گرید با لپ تاپ آکبند تقریبا هیچ تفاوتی ندارد اما به دلیل باز شدگی دیگر نمی توان تحت عنوان آکبند آن را به فروش رساند. قیمت این لپ تاپ ها نیز از دیگر گریدها گرانتر می باشد.

++A

این لپ تاپ ها چیزی دست کم از لپ تاپ های اپن باکس ندارند فقط فاقد کارتن هستند و به مدت یک یا چند هفته کارکرد داشته اند.

A+

این لپ تاپ ها چندین ماه کارکرد داشته اند و خط و خطش نامحسوسی نیز در آنها دیده می شود اما قیمت پایین تری نسبت به گرید قبلی دارند.

A

این لپ تاپ ها به لحاظ فنی کاملا سالم بوده و دارای خط و خش می باشند قیمت آنها نیز کمتر از گرید قبلی می باشد.

B  B+  C

این لپ تاپ ها دارای درجه کیفی پایینی بوده و بیشترین کارکرد را داشته اند و قیمت هایی بسیار پایین تری از گریدهای قبلی دارند.

 

لپ تاپ های استوک صنعتی

این دست از لپ تاپ ها بیشتر در کارخانه ها و مراکز صنعتی به کار گرفته می شوند چرا که استحکام بیشتری در برابر ضربه و آسیب دارند. کمپانی های زیادی مانند لنوو، اچ پی، دل، ایسوس و ... لپ تاپ های صنعتی به بازار ارائه کرده اند که استوک این لپ تاپ ها قیمت پایینتری داشته و به دلیل استحکام و مقاومت بالای لپ تاپ های صنعتی، از میزان آسیب کمتری نیز برخوردارند. کاربران می توانند بر حسب سلیقه خود از لپ تاپ های استوک دل، لپ تاپ استومک لنوو، لپ تاپ استوک اچ پی و لپ تاپ استوک ایسوس و یا غیره استفاده نمایند. در ضمن این لپ تاپ ها سیستم خنک کنندگی قوی داشته و شارژ آنها نیز دیرتر به پایان می رسد. برخی از لپ تاپ های استوک صنعتی علاوه بر ضد خش بودن، ضد آب نیز هستند.

نتیجه پایانی

امروزه در بازار ایران به دلیل نوسانات نرخ ارز خریداری کالاهای دیجیتالی با اندکی مشکل مواجه شده است . قیمت لپ تاپ های آکبند به چندین برابر قیمت واقعی خود رسیده است. به همین منظور خریداران بسیاری علاقه مند به خرید لپ تاپ استوک با قیمت مناسبت تری می باشند.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۳:۲۹:۳۶ | نویسنده : pri | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.